Wsparcie inwestycji
Oferujemy kompleksową pomoc przy przedsięwzięciu deweloperskim od założeń projektowych poprzez rozwiązania funkcjonalne, skompletowaniu dokumentów do umowy deweloperskiej, pomocy przy kredytowaniu, marketingu aż do sprzedaży nieruchomości.
Wieloletnie doświadczenie w sprzedaży projektów deweloperskich pozwala nam wesprzeć inwestycję na każdym etapie procesu inwestycyjnego: zakupu działki, planowania inwestycji, analizy konkurencji, określenia grupy docelowej, pracy nad planami mieszkań, planowania cen, opracowania i realizacji strategii sprzedażowej i marketingowej.
Indywidualne podejście do nieruchomości
Bardzo duży nacisk kładziemy na analizę konkurencji oraz strukturę i plany mieszkań. Zawsze staramy się podejść do nieruchomości od strony przyszłego użytkownika domu, czy mieszkania patrząc na funkcjonalność całego projektu, późniejszą wygodę i przyjemność z życia w nim. Jako pierwsi wprowadziliśmy w domach jednorodzinnych budowanych przez deweloperów standardową wysokość parterów 3m (Osiedle Konstancja Etap II, projektant: dip Biuro Projektów, przeprojektowanie całego Etapu II według zaleceń Magnat Select). Nasze niestandardowe podejście zaowocowało przyznaniem GTC S.A. nagrody CEE Real Estate Quality Award za drugą fazę Osiedla Konstancja.
Sprzedaż i marketing projektów deweloperskich
- analiza potencjału projektu i grup docelowych
- analiza konkurencji
- współpraca z biurem architektonicznym
- przygotowanie optymalnego miksu sprzedażowego apartamentów
- optymalizacja projektu i rozwiązania przyciągające klientów
- dostosowanie standardu do grupy docelowej
- przygotowanie strategii sprzedaży
- opracowanie cennika ze strategią cenowo-promocyjną
- przygotowanie strategii marketingowej
- skompletowanie niezbędnych dokumentów do projektu umowy deweloperskiej
- opracowanie załączników do umowy deweloperskiej
- plany kontraktowe
- prospekt deweloperski – nadzór nad wykonaniem
- standard wykończenia
- współpraca z działem prawnym i notariuszami
- strategia marketingowa
- naming, logo, branding
- budżet marketingowy i media plan,
- nadzór i opracowanie nowych zdjęć,
- wizualizacje: apartamenty, części wspólne, elewacje
- opracowanie założeń PR - komunikacja
- strona www
- materiały marketingowe, broszura, plany marketingowe, bilbordy
- kampania reklamowa
- reklama w Internecie
- social media
- opracowanie serwisów i rozwiązań przyciągających klientów
- skuteczny sposób wykorzystania dotychczasowych inwestycji w promocji
- opracowanie założeń i estetyki apartamentu pokazowego
- home staging
- bieżące monitorowanie działań marketingowych
- koordynacja procesu sprzedaży – od lead’u, poprzez ofertę, pierwszą rozmową z klientem, prezentację produktu, doradztwo, do podpisania umowy deweloperskiej
- zapewnienie funkcjonowania biura sprzedaży (o ile będzie potrzebne)
- prowadzenie sprzedaży w sposób inteligentny i strategiczny
- informowanie na bieżąco dewelopera o postępach sprzedaży
- raportowanie
- lojalność
- obsługa posprzedażowa
Najwyższe apartamentowce w Warszawie
Mamy przyjemność współpracować również z Tacit Investment Polska, gdzie doprowadziliśmy do sprzedaży całego piętra – penthouse’u w inwestycji Park Lane przy ul. Podchorążych 83 oraz sprzedaży apartamentów w Cosmopolitan przy ul. Twardej 4.
Od 2012 roku współpracujemy przy sprzedaży Złotej 44, najpierw z Orco Poland, a obecnie z BBI Development, gdzie nasza wiedza i doświadczenie oraz dogłębna znajomość projektu przyczyniła się do kilku dobrych sprzedaży.
Jeśli poszukujecie Państwo zewnętrznej obsługi sprzedaży i marketingu Waszego projektu, to jesteśmy do Państwa dyspozycji.