Indywidualne podejście do nieruchomości

Przygotowanie projektu deweloperskiego

Marketing nieruchomości

Sprzedaż nieruchomości

Wsparcie inwestycji

Oferujemy kompleksową pomoc przy przedsięwzięciu deweloperskim od założeń projektowych poprzez rozwiązania funkcjonalne, skompletowaniu dokumentów do umowy deweloperskiej, pomocy przy kredytowaniu, marketingu aż do sprzedaży nieruchomości.

Wieloletnie doświadczenie w sprzedaży projektów deweloperskich pozwala nam wesprzeć inwestycję na każdym etapie procesu inwestycyjnego: zakupu działki, planowania inwestycji, analizy konkurencji, określenia grupy docelowej, pracy nad planami mieszkań, planowania cen, opracowania i realizacji strategii sprzedażowej i marketingowej.

Indywidualne podejście do nieruchomości

Bardzo duży nacisk kładziemy na analizę konkurencji oraz strukturę i plany mieszkań. Zawsze staramy się podejść do nieruchomości od strony przyszłego użytkownika domu, czy mieszkania patrząc na funkcjonalność całego projektu, późniejszą wygodę i przyjemność z życia w nim. Jako pierwsi wprowadziliśmy w domach jednorodzinnych budowanych przez deweloperów standardową wysokość parterów 3m (Osiedle Konstancja Etap II, projektant: dip Biuro Projektów, przeprojektowanie całego Etapu II według zaleceń Magnat Select). Nasze niestandardowe podejście zaowocowało przyznaniem GTC S.A. nagrody CEE Real Estate Quality Award za drugą fazę Osiedla Konstancja.

Sprzedaż i marketing projektów deweloperskich

Przygotowanie założeń projektu deweloperskiego
  • analiza potencjału projektu i grup docelowych
  • analiza konkurencji
  • współpraca z biurem architektonicznym
  • przygotowanie optymalnego miksu sprzedażowego apartamentów
  • optymalizacja projektu i rozwiązania przyciągające klientów
  • dostosowanie standardu do grupy docelowej
  • przygotowanie strategii sprzedaży
  • opracowanie cennika ze strategią cenowo-promocyjną
  • przygotowanie strategii marketingowej
Przygotowanie formalne projektu deweloperskiego do sprzedaży

 

  • skompletowanie niezbędnych dokumentów do projektu umowy deweloperskiej
  • opracowanie załączników do umowy deweloperskiej
  • plany kontraktowe
  • prospekt deweloperski – nadzór nad wykonaniem
  • standard wykończenia
  • współpraca z działem prawnym i notariuszami
Marketing nieruchomości
  • strategia marketingowa
  • naming, logo, branding
  • budżet marketingowy i media plan,
  • nadzór i opracowanie nowych zdjęć,
  • wizualizacje: apartamenty, części wspólne, elewacje
  • opracowanie założeń PR - komunikacja
  • strona www
  • materiały marketingowe, broszura, plany marketingowe, bilbordy
  • kampania reklamowa
  • reklama w Internecie
  • social media
  • opracowanie serwisów i rozwiązań przyciągających klientów
  • skuteczny sposób wykorzystania dotychczasowych inwestycji w promocji
  • opracowanie założeń i estetyki apartamentu pokazowego
  • home staging   
  • bieżące monitorowanie działań marketingowych
Sprzedaż projektu deweloperskiego
  • koordynacja procesu sprzedaży – od lead’u, poprzez ofertę, pierwszą rozmową z klientem, prezentację produktu, doradztwo, do podpisania umowy deweloperskiej
  • zapewnienie funkcjonowania biura sprzedaży (o ile będzie potrzebne)
  • prowadzenie sprzedaży w sposób inteligentny i strategiczny
  • informowanie na bieżąco dewelopera o postępach sprzedaży
  • raportowanie
  • lojalność
  • obsługa posprzedażowa

Najwyższe apartamentowce w Warszawie

Mamy przyjemność współpracować również z Tacit Investment Polska, gdzie doprowadziliśmy do sprzedaży całego piętra –  penthouse’u w inwestycji Park Lane przy ul. Podchorążych 83 oraz sprzedaży apartamentów w Cosmopolitan przy ul. Twardej 4.

Od 2012 roku współpracujemy przy sprzedaży Złotej 44, najpierw z Orco Poland, a obecnie z BBI Development, gdzie nasza wiedza i doświadczenie oraz dogłębna znajomość projektu przyczyniła się do kilku dobrych sprzedaży.

Jeśli poszukujecie Państwo zewnętrznej obsługi sprzedaży i marketingu Waszego projektu, to jesteśmy do Państwa dyspozycji.